Известие

Collapse
No announcement yet.

Темпомат / Автопилот / Круз контрол

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от CHEFO666 Покажи съобщение
    Едно кратко въпросче .... Четох темата но не успях да открия това което ме интересува,или не съм го видял...
    Мога ли да ползвам темпомат от друга 166 или трябва да е точно от 136 коньовата??....каквато е и моята..136кс.
    Мисля, че можеш. Доколкото съм гледал, ръчката е една и съща.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
      Мисля, че можеш. Доколкото съм гледал, ръчката е една и съща.
      Ръчката ок...но при буксите дали ще има разлика ...

      Comment


      • Някои модели излезли от завода без темпомат, имат букса за ръчката, други нямат. Има разлики в зависимост от модела на ECU - то. Чувал съм за случаи в които всичко е свързано както трябва, но тази функция не работи.
        Накратко - схемите на свързване ги има. И да ги няма връзките, те могат да се направят. Най-важното е това, дали дадено ECU изпълнява тази функция или не.
        Това лесно може да се провери преди да се купува ръчка.


        159 1.8 MPI
        166 2.0 TS (ex)

        Comment


        • "ръчката" на темпомата е универсална !!!
          няма значение от кой модел кола е ! (или поне така си мисля)

          Comment


          • Първоначално публикувано от ivan_dice Покажи съобщение
            "ръчката" на темпомата е универсална !!!
            няма значение от кой модел кола е ! (или поне така си мисля)
            Ръчката,ясно че е еднаква на всички 166....идеята на въпроса ми е насочена към буксите...и дали ако взема ръчка от бензинова 166 или от дизелова но друга година, различна от моята 166 примерно.....дали..екуто ще познае тая ръчка...или ще си я набутам някъде другаде....

            Comment


            • Първоначално публикувано от CHEFO666 Покажи съобщение
              Ръчката,ясно че е еднаква на всички 166....идеята на въпроса ми е насочена към буксите...и дали ако взема ръчка от бензинова 166 или от дизелова но друга година, различна от моята 166 примерно.....дали..екуто ще познае тая ръчка...или ще си я набутам някъде другаде....
              Ръчката представлява просто няколко превключватела - в нея няма никакви електронни компоненти, за да не я познае ЕКУ–то. Буксата излизащата от ръчката е еднаква за всички (бензинови, дизели, различни години).

              Comment


              • Първоначално публикувано от nvladev Покажи съобщение
                Машинката е най- малкия проблем и при мен беше с два извода. Такава с четири е 10 -12лв.

                9 лв. е с 3 крачета (има и такива, а буксата на моят франкенщайн е точно с 3 пина). Купих си я от първия магазин за авточасти с моята за мостра. Незнам от каква кола.


                Пич, ако ти тряят пинове за ЕКУ-то - 0878232475 или 0884193854 - Илчо . Ще ти подаря!

                А ето един клип как един ентусиаст на 156-цата си е сложил темпомат http://www.youtube.com/watch?v=GDtwz35HYag

                Идейно, а?
                Last edited by Iltcho; d.m.y г., 22:50.
                ALFA ROMEO 164 2.0 Facelift
                ALFA ROMEO 164 SUPER 2.5TD
                Audi a6 2011 3.0 TDI Quattro
                Mini Cooper 1.6 16V Turbo kit 1++hp

                Comment


                • Язък..нямам такава букса изведена ...объркал съм е с друга,в която има нещо включено....еххх...яд ме е ...

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от CHEFO666 Покажи съобщение
                    Язък..нямам такава букса изведена ...объркал съм е с друга,в която има нещо включено....еххх...яд ме е ...
                    Има схеми във форума. Всичко съм обяснил - стъпка по стъпка. Не е трудно. Отначало изглежда трудоемко, после - не. Действай!!!!
                    ALFA ROMEO 164 2.0 Facelift
                    ALFA ROMEO 164 SUPER 2.5TD
                    Audi a6 2011 3.0 TDI Quattro
                    Mini Cooper 1.6 16V Turbo kit 1++hp

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от Iltcho Покажи съобщение
                      Има схеми във форума. Всичко съм обяснил - стъпка по стъпка. Не е трудно. Отначало изглежда трудоемко, после - не. Действай!!!!
                      О,работата е такава че нищичко не разбирам от жици....по,и най-вероятно е да взрива колата ако се захвана с жиците...Надявах се че въпросната букса в която се припознах,е буксата за темпомата...тогава бих се справил..тряс-тряс...включваш буксите,слагам ръчката,и излитам.
                      Някой не иска ли да ми го монтира тва чудо в колата ? пък аз ша си плата...я с бира,с пари....на кой кво му е кеф....

                      Comment


                      • Колеги кажете при кой да отида за да сложи ръчката и да прокара кабелаците на тоз пуст темпомат ...
                        Да се надяваме до края на другата седмица да се сдобия с ръчката ..

                        Alfa Romeo 166 2.4 JTD

                        Comment


                        • При мене нищо не светеше макари да има фабрично темпомат и мислех че е сгънал обаче оня ден излязох на по дълъг път и реших да го пробвам работи си.Увеличава намаля обаче нищо не свети явно е изгоряла лампичката.Та как се сваля таблото и има ли смисъл да го свалям да слагам лампичка като си работи?
                          Алфа 166 2.4 JTD

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от Росен Желев Покажи съобщение
                            При мене нищо не светеше макари да има фабрично темпомат и мислех че е сгънал обаче оня ден излязох на по дълъг път и реших да го пробвам работи си.Увеличава намаля обаче нищо не свети явно е изгоряла лампичката.Та как се сваля таблото и има ли смисъл да го свалям да слагам лампичка като си работи?

                            Таблото се държи горе на 2 винтчета (вътрешен шестостен).
                            Развиваш винтчетата, сваляш волана максимално надолу и издърпан максимално назад.
                            Таблото излиза от гнездото си с дърпане назад. Отзад има 3 букси, които трябва да се извадят.
                            Веднъж демонтирано таблото, за разглобяването му, ползвай този пост.


                            159 1.8 MPI
                            166 2.0 TS (ex)

                            Comment


                            • Такааа, колата е от подписа, нямах никакво окабеляване за темпомат, само червения кабел свършваше на синята букса, както при колегата Илчо (благодаря му за пиновете на ЕКУ-то дето ми прати )
                              Уж съм свързал всичко - смених стоп машинката, сложих ръчката и прекарах и индикацията. Проблема е че лампата на таблото не светва, ЕКУ-то записва и грешката от прикачената картинка и дори да я изтрия веднага се появява пак. Реших че е заминала крушката на таблото и го разколачих за да я сменям ама то се оказа запоен диод... Проверих си и специално това окабеляване от пин 12 на таблото до 44-ти на букса С на ЕКУ-то и уж изглежда наред. Вярно че не съм го пробвал тоя темпомат дали работи при това положение ама се съмнявам предвид грешката която веднага изкача.
                              Та приемам всякакви предложения къде какво да меря и дали изобщо да се мъча да сменям тоя тъп идиод, който най-вероятно никога не е работил през живота си
                              Attached Files
                              Alfa Romeo 166 2.4JTD 136hp - 2000

                              Comment


                              • Сигурно ли е това, че за индикацията си свързал кабела към таблото на вярната букса (A-12) - гледано отзад най-дясната букса?

                                Ако си сигурен в това, вземи една крушка от тези най-малките като за осветлението на таблото, откачи кабела от пин 12 и го закачи на крушката. Другият извод на крушката - на шаси. Така крушката да бъде свързана между пин 44 на ECU - то и шаси. И пробвай темпомата така.
                                Last edited by ecotronic; d.m.y г., 20:36.


                                159 1.8 MPI
                                166 2.0 TS (ex)

                                Comment

                                Working...
                                X